Gepost door: Guido Gihaux | 16 februari 2008

Advertising update week 6


Op de nieuwe Ford Kuga kun je een achteruitrij camera aanschaffen. Maar hoe ze dat duidelijk gemaakt hebben bij Nissan in hun streetvertising is werkelijk briljant.


Water is kostbaar. Laten we er dus zuinig mee omgaan.


Foeilelijke billboard, niemand wil hier toch eten? Wil jij een dikke buik? Het enige positieve aan deze campagne is dat het opvalt.

Guido Gihaux
In Australie weten ze het alternatief op hotelkosten voor tortelduifjes

Guido Gihaux
De extra grote mokken koffie van de Mc Donalds…


Kijk eerst in je zijspiegels voordat je wegrijdt.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Categorieën

%d bloggers liken dit: