Gepost door: Guido Gihaux | 25 oktober 2008

Experiment

Ik wil eens kijken of het me lukt om twee weken lang volledig te leven op gratis software. Dus geen Microsoft Office, geen betaalde Photoshop, geen Indesign, geen Prince2 geaccordeerde timeline jongens. Ben benieuwd hoe ver ik kom. Daarom heb ik zojuist met laptop helemaal leeggehaald van alle software. Draait hij nu sneller? Ja, kan ik je vertellen. Heerlijk! Ik ben benieuwd of het werkt. Heeft iemand anders er ervaring mee?

Geef een reactie

Categorieën

