Gepost door: Guido Gihaux | 27 november 2008

The Future of Social Media

Vooral interessant om te zien dat Brand become storytellers: Light the fire and let it go.. Vertel de klant een verhaal, entertain en maak HAAR gesprekken (op straat) interessanter. Meer fun/ memorabel, de klant moet het door kunnen vertellen, vertel de waarheid zodat de lezer zich niet als leugenaar wordt gezien.

Als je wilt dat er over je brand gesproken wordt, zorg ervoor dat je klant je óf HAAT óf LOVED, maar blijf niet onverschillig.

De klant maakt binnen 0.3 seconden een rationele en emotionele beslissing om op je site te blijven. Ze praat niet over de hoeveelheid geld die ze wil besteden, maar zorg ervoor dat klanten jouw verhaal vertellen. Je kunt WOMMA niet controleren, alleen beinvloeden. Wees er daarom van bewust dat er ook negatieve ervaringen de ronde doen.

Advertenties

Responses

  1. Gave presentatie, hoop bekende dingen maar ook wel weer serie leuke nieuwe quotes.


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Categorieën

%d bloggers liken dit: