Gepost door: Guido Gihaux | 29 november 2009

Social media strategies

Mc Donalds has shown their Social Media strategie. A good theoretical scheme where they talk about the participation, engagement, digital toolbox, etc. But what I miss, is the actual facts.

Take a look at the Social Media of Ford. A better example from Scott Monty (head of Social Media @ Ford)

 

Advertenties

Responses

  1. Persoonlijk vind ik de Mac presentatie beter dan die van Ford. Mac heeft een duidelijke strategie, ben wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken voor ze.
    Thanx voor info.


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Categorieën

%d bloggers liken dit: