Gepost door: Guido Gihaux | 2 februari 2010

Passion!

Zojuist het boek van Gary V gelezen. Wat heerlijk om te zien hoe iemand met passie vertelt over zijn ding. Gary is een wijnfreak en dat gooit hij maar al te lief over de bühne. Wat mij inspireerde was het feit dat je geen multimillion dollar equipment nodig hebt om je passie te evangeliseren. Maar gewoon een gezond stel hersenen en de guts om te laten zien wie je bent. Authenticiteit is key. Wees oprecht jezelf en stel je beschikbaar op voor alle reacties. Na het in 1ruk uitlezen van zijn boek, complimenteerde ik hem over zijn passie en geloof het of niet ik kreeg een antwoord van hem persoonlijk. Fucking unbelievable een druktemaker met 400.000 volgers die gewoon de tijd neemt om mijn Hollandse blog te lezen en een hattip te geven.
Ander voorbeeld is het cultuurboek van Zappos. Ik schreef Tony (de CEO) dat ik gecharmeerd ben van zijn cultuur en vroeg me af hoe ze dat hebben georganiseerd. Vandaag kwam per UPS het cultuur boek binnen. Een soort jaarboek met kenmerken en passies van veel medewerkers. Ongelofelijk met hoeveel ambassadeurs van het merk er daar gewerkt wordt.
Een terechte vraag van Gary en nu ook van mij is of jij als lezer ook met passie voor je vak op kantoor zit. Doe jij je werk met passie? Laat me weten wat je bezighoudt, ik hang graag aan je lippen. Guidogihaux@hotmail.com

Geef een reactie

Categorieën

